Rapitest Clinica
Tel: (0250) 736363

EVALUARE SERVICII

Principala noastra preocupare este asigurarea la nivel de excelenta a calitatii serivciilor medicale oferite. Ea este recunoscuta de organisme specializate prin:

1. Certificare ISO 9001:2008 a sistemului de management si asigurare a calitatii.

2. Certificare RENAR conform standardului SR EN ISO 15189:2013.

3. Control international de calitate realizat sistematic (servicii de biochimie, imunologie, citologie, coagulare, parazitologie).

Aceste certificari se bazeaza pe aplicarea riguroasa a urmatoarelor reguli de control intern:

1. Recitirea de rutina a 10% din rezultatele negative la prima citire.

2. Dubla citirie de rutina a frotiurilor de la pacientii cu risc.

3. Corelarea rezultatelor.

4. Revederea de rutina a unor fortiuri apreciate anterior ca fiind negative.

5. Discutarea cazurilor anormale sau dificit de interpretat.

La controlul extern de calitate raportul de evaluare a fost 100% pozitiv.

In semestrul I 2015, satisfactia pacientilor a fost de 99,97%.

1. Cum apreciati eficienta sistemului organizatoric privind primirea-programarea pacientilor ?
2. Cum apreciati profesionalismul personalului medical mediu cu care ati intrat in contact ?
3. Cum apreciati profesionalismul personalului medical superior care v-a sfatuit ?
4. Cum apreciati nivelul dotarii tehnice ?
5. Cum apreciati precizia si claritatea rezultatelor inscrise pe documentele medicale care v-au fost eliberate ?
6. Ati recomanda unui alt PACIENT sa apeleze la serviciile acestui laborator ?
7. Cum apreciati respectarea timpului de programare pentru recoltare si a timpului de asteptare a eliberarii rezultatelor ?
8. Ce recomandari puteti face pentru imbunatatirea calitatii serviciilor medicale ? (eventual in relatie cu raspunsul dat la intrebarile 1-6)

(* maxim 100 caractere)
Numele dvs.